Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Strategia rozwoju grudzień 2009" napisany przez VeXoriuS dnia 13.12.2009

Na posiedzeniu komitetu ds. rozwoju Crimson Creation został ustalony grafik działań i spis elementów jakie zostaną dodane/poprawione do CC. Do końca grudnia (najprawdopodobniej przed świętami) zaprezentujemy Wam częściowo nowy interfejs obsługi wydarzeń, ustawień, rozmów prywatnych i innych. Jest to dynamiczne oskryptowanie, nad którym w głównej mierze już od kilku miesięcy pracuje Hitec. Z pewnością tchnie to nowego ducha w grę i ułatwi życie graczom.

Ponadto na święta/przed świętami dodane zostaną nowe moduły:
-Moduł taktyki i strategii walki
-Moduł questów klanowych
-Moduł licytacji wysp

Powyższe enigmatyczne nazwy w niedługim czasie będą Wam wyjaśniane i prezentowane.
Ponadto dołożymy starań aby usprawnić działanie wysp (zwłaszcza wojen) oraz zwiększyć ich rentowność.

Do końca tygodnia rozwiązane będą również wszystkie sprawy z helpdesku.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~pazur22 [1] dnia 22.12.2009 16:04 napisał:
a gdzie moduł licytacji wysp?? bo moze bym kupił?? albosprzedał?

^kobe [2] dnia 16.12.2009 00:06 napisał:
cos w tym jest

~Cyganik [7] dnia 15.12.2009 23:47 napisał:
tez mam masakryczne lagi od 2 dni;/

^Immas [2] dnia 15.12.2009 21:21 napisał:
Vex zadbaj o DA na Atlantyksie ;) Przydaly by sie spodenki : Pajecze, Kolcze + 1 lub Ciezkowce. z gory dziekuje : )

^Findan [1] dnia 15.12.2009 16:15 napisał:
I jeszcze jedno:w świątyni nie można już dawać datkow.

^kobe24 [1] dnia 15.12.2009 14:09 napisał:
Zamiast tych wszystkich udogodnień , nowości wolałbym cc bez mega lagów jakie sa od 2 dni.

^farmer [1] dnia 14.12.2009 16:35 napisał:
no własnie bo teraz jest nierealne wykonanie questów z akcjami...

^Findan [1] dnia 14.12.2009 15:39 napisał:
jak znam życie to dla wielu osób będe teraz nudny:niektorzy gracze (np. mirek.c) mają mnóstwo akcji i już nie grają.czy nie byłoby mądrze wprowadzić opcji,że akcje można trzymać tylko określony czas?(np.miesiąc) i tzreba odczekać np.tydzień by móc kupić znowu,a gracz który będzie off-line przez np.15 dni je straci???

^Findan [1] dnia 14.12.2009 13:21 napisał:
na przyklad za zadanie z nagrodą 100k kasa nie do graczy a do klanowego budżetu

^mati90 [2] dnia 14.12.2009 00:09 napisał:
Mam takie pytanie...jak to będzie z ludźmi którzy zmieniają klan? Nie mogą brac udziału w questach czy będą mogli znów je zrobic czy może korzyści z questów będą w postaci dodatków do klanu, a nie dla graczy?

^Nika [2] dnia 13.12.2009 22:51 napisał:
W takim razie bardzo Cię proszę o rozwiazanie sprawy moich zadań, bo za każdym razem jak piszesz, że się zajmiesz helpdeskiem, to jakoś mojego omijasz.

^THCLORD [2] dnia 13.12.2009 22:32 napisał:
jestem ciekaw o ile lat sie termin opuzni ;{P

^TomP [2] dnia 13.12.2009 22:19 napisał:
Komitet właśnie pracuje nad wprowadzeniem Stanu Wojennego (wojny wysp)

^Shekutnik [1] dnia 13.12.2009 20:45 napisał:
heh komitetu Centralnego .... wprowadzcie stan wojenny .... bk

^Pker [7] dnia 13.12.2009 19:47 napisał:
wes idz..

sir ~pazur22 [7] dnia 13.12.2009 19:33 napisał:
gdzie jest ta cała strategia??

^kacperus [2] dnia 13.12.2009 16:36 napisał:
"Twoje pliki" odmawiają posłuszeństwa. Wrzucone obrazki nie wyświetlają się.

^kleeb [2] dnia 13.12.2009 15:52 napisał:
usmialem się... posiedzenie komitetu...

+d:o) [2] dnia 13.12.2009 13:25 napisał:
Za prowadzenie samych wojen powinien byc jakis bonusik, ponadto powinna byc opcja, ze np za 2pr w klanie mozna kupowac prki od gracz z klanu, bez przechodzenia na jego wyspe

^ZuuuOoO [7] dnia 13.12.2009 13:12 napisał:
aramiszon poczytaj news do końca... "Do końca tygodnia rozwiązane będą również wszystkie sprawy z helpdesku"

^aramiszon [1] dnia 13.12.2009 13:10 napisał:
I dobrze by było w tym szale zmian nie zapomnieć np. o helpach graczy leżących już miesiąc czasu,prawda ? :)

*schevtzoo [2] dnia 13.12.2009 13:03 napisał:
a wojny wysp?

^ZuuuOoO [7] dnia 13.12.2009 12:44 napisał:
"....oraz specjalne licytacje ulepszonych przedmiotów." a kiedy będą te itemy w tym DA??

*tomo1000 [2] dnia 13.12.2009 12:42 napisał:
a co nam z wysp jak od połaczenia na atlantyksie nie działaja walki

^THCLORD [2] dnia 13.12.2009 12:37 napisał:
taaaa pewnie dodadza cos na wzor czata i to wszystko na nic wiecej nie bedzie "czasu";P a moze byscie cos skonczyli z smoczym jajkiem ;P czy czekacie na wielkanoc

~Cyganik [7] dnia 13.12.2009 12:37 napisał:
Co z update światyni na smoczej?

^sahiel [2] dnia 13.12.2009 12:22 napisał:
Miejmy nadzieję, że 'usprawnienie' działania wysp nie ominie stykso-atlantisu.

Master_Blue_Water ^Herodot [2] dnia 13.12.2009 12:22 napisał:
Proponowałbym zlikwidowanie stanu obecnego wysp. Zwrot ekwiwalentu właścicielom i ustalenienowych zasad od zera zeby była sprawiedliwość. Heheh

Master_Blue_Water ^Herodot [2] dnia 13.12.2009 12:21 napisał:
aż się boję. Byle wyspy się ruszyły

^ZuuuOoO [7] dnia 13.12.2009 12:16 napisał:
mogły by znowu wrócić "szybkie linki" to było przydatne :P

@VeXoriuS [2] dnia 13.12.2009 12:02 napisał:
Pker; zrobie tak, żeby było ciekawe i użyteczne; a jednocześnie nie burzyło porządku.

^sniperek [2] dnia 13.12.2009 12:02 napisał:
-Moduł taktyki i strategii walki - boję się tego ;/ Co do używania, to można po prostu dodać w skrzyni przycisk użyj

^ZuuuOoO [7] dnia 13.12.2009 12:01 napisał:
zobaczymy co z tego wyjdzie :) Ale zawsze jakieś urozmaicenie rozgrywki...

^Pker [7] dnia 13.12.2009 11:55 napisał:
Wszystko OK , tylko mam pewne obawy co do tej strategii walki/taktyki.

^Findan [1] dnia 13.12.2009 11:49 napisał:
albo masowe wysyłanie itemów

^kobe24 [1] dnia 13.12.2009 11:25 napisał:
najbardziej ciekawi mnie ten quest klanowy , bedzie spoko .... co do helpa , zrobicie wkoncu te uzywanie wszystkich itemow naraz ,, np. pierdow , to fajnie :P

^farmer [1] dnia 13.12.2009 11:09 napisał:
zapowiada sie ciekawie:D

~miostrzukajoj95 [2] dnia 13.12.2009 11:05 napisał:
coś się zaczyna dziać :) jeszcze zrób jakąś dostawe w tym roku :P na 24 :D

^NiGhT_sLaYeR [2] dnia 13.12.2009 10:57 napisał:
Tylko nie przesadzcie :)

~Megive-Night [7] dnia 13.12.2009 10:53 napisał:
xDDD

~xVIPx [7] dnia 13.12.2009 10:49 napisał:
WoW : D

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00846 sekundy, 0.56214 MB