Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Mikstury i zaklęcia!" napisany przez VeXoriuS dnia 19.12.2007

Dodany został nowy element rozgrywki. W świecie gry pojawiły się mikstury, które umożliwiają rzucanie zaklęć na innych graczy. Dostępna jest również nowa, czwarta umiejętność: "Mistrzostwo w posługiwaniu się miksturami. Ceny mikstur oraz ich występowanie może ulec zmianom ze względu na odbiór nowych dóbr przez rynek gry. Więcej informacji w manualu - kliknij!


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

lcaacl ^lcaacl dnia 22.12.2007 00:56 napisał:
zawsze tak jest na cc co nowe to drogie... ;d ale to sie ustabilizuje

@VeXoriuS dnia 21.12.2007 08:50 napisał:
Grzechol jak zwykle prezentuje wątpliwy sposób oceny rzeczywistości i wyciągania wniosków na poziomie wyższej szkoły zawodowej. Za co zapłaci ;]

@VeXoriuS dnia 21.12.2007 08:47 napisał:
A kamilt umie czytać ze zrozumieniem? "Ceny mikstur oraz ich występowanie może ulec zmianom ze względu na odbiór nowych dóbr przez rynek gry

sir ^kamilt dnia 20.12.2007 16:14 napisał:
moze i cacy, ale nie oplacalny

^sahiel dnia 20.12.2007 15:47 napisał:
Heh, już widzę te problemy, że komuś znikną przedmioty ze schowka po rzuceniu mikstury rozbrajającej... mimo wszystko pomysł całkiem cacy.

^m_icha_l dnia 20.12.2007 15:40 napisał:
w ankiecie powinien być też różny limit na różna itemy na 1 godzine

^MrEkoo dnia 20.12.2007 15:39 napisał:
według mnie pomysł słaby :( a jesli ktoś użyje tą miksturke co zdejmuje rzeczy danemu graczu to jak się on zaloguje to się same ubiorą czy co??

^muku22x dnia 20.12.2007 12:18 napisał:
a co do miksturek to admini porsze was abyście zrobili miksturke armagedon zabija wszystkich graczy w cc i się dostaje 1kk xp :D :D ;p

^muku22x dnia 20.12.2007 11:19 napisał:
hehe księge już mam ;)

^korre dnia 20.12.2007 08:41 napisał:
LOL

ZTK ^FOX93 dnia 20.12.2007 08:28 napisał:
Ten pomysł wziął i jakoś mi sie nie podoba. xD

~jarek_sw dnia 19.12.2007 23:56 napisał:
:P troche pregięcie z nimi, ccrpg już nie będzie takie jak dawniej... :(

^korre dnia 19.12.2007 23:03 napisał:
napisze jeszcze raz: kupiłem dwie mikstury w akcesach po 75k za sztuke i mi ze schowka znikły....:/

~Divix dnia 19.12.2007 22:29 napisał:
vex wrzuć obrazki tych ksiąg do manuala

^emmemy dnia 19.12.2007 22:18 napisał:
a jest jakies info odnosnie tego, ze dostalo sie jakims zakleciem ? :->

@VeXoriuS dnia 19.12.2007 22:18 napisał:
wajsu, nikt nie powiedział, że mikstura uśmiercająca będzie powszechna

~Miszczu dnia 19.12.2007 22:17 napisał:
VeX a ja dostane miksturki? bo nic nie mam w schowku...

^Haku dnia 19.12.2007 22:04 napisał:
na 1 lvlu nie zabije Cię bo żeby zabić trzeba mieć minimum 4 poziom umiejętności więc 5 lvl. trochę te mikstury namieszają

^korre dnia 19.12.2007 22:04 napisał:
hmmm.... i nawet komentarz wsiąka.... hmmm... od kiedy mam "em".... cos dzieje sie nie tak - nie jestem w temacie:PPP

^wajsu dnia 19.12.2007 22:02 napisał:
lol fajne tylko jak ja mam 65lev i ktos z lev 1 mnie rombnie miksurka to ma fajnego xp a ja co jak komu mam zapodac to cos?

@VeXoriuS dnia 19.12.2007 22:00 napisał:
link do manuala, jaki problem?

@VeXoriuS dnia 19.12.2007 22:00 napisał:
Opracowałem konspekt tych mikstur na lektoracie z języka łacińskiego ;p

lcaacl ^lcaacl dnia 19.12.2007 21:56 napisał:
chyba link do forum daliscie czy cos ;/

sir ^kacperus dnia 19.12.2007 21:54 napisał:
troche ten link chyba nie ten tego

sledzik lubi plywac *FIHU dnia 19.12.2007 21:52 napisał:
good job

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.01156 sekundy, 0.56172 MB